“Brändiomanikud ja lõpptarbijad otsivad aina enam jätkusuutlikku pakendit,” räägib Stora Enso esindaja Jesse Rep Soomest, Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liit ning PEFC poolt korraldatud sügisseminaril Tallinnas.
Jesse Rep on jätkusuutlikkuse direktor pakendi materjali divisjonis. Ta on juht ettevõttes, kes müüb oma toodangut üle 10 billioni euro eest aastas. Stora Enso on teadlikult toonud jätkusuutlikkuse oma ärisse ning annab tööd umbes 22 000-le inimesele. Ettevõtte tooteid müüakse ennekõike Euroopa turgudele, seejärel Aasiasse, Põhja- ja Lõuna Ameerikasse ning mujale.
Inimesed on valmis kasutama jätkusuutlikku pakendit. Seda tõendab McKinsey poolt läbiviidud uuring.
Uuringu tulemusena ütleb 55% lõpptarbijatest, et nad on mures või äärmiselt mures toote pakendamise mõjude pärast keskkonnale.
Üle 60% ütleb, et nad on valmis maksma enam toodete eest, mis on pakendatud jätkusuutlikkusse pakendisse.
“Numbrid räägivad iseenese eest. Meie strateegia on arendada jätkusuutlikumaid pakkematerjale taastuvatest materjalidest. Näiteks puidukiust. Meie asi on teha seda, mis on õige ja võtta juhtroll. Stora Enso on võtnud endale ka ülesandeks töötada välja ringikujulised ja väikese süsiniku jalajäljega pakendid, mis toetavad ühiskonna vajadusi,” räägib Jesse Rep.
“Kõike, mida valmistatakse täna fossiilidest, saab homme puidust luua,” lisab ta lõpetuseks.
Stora Enso on PEFC sertifitseeritud ettevõte. Nende puidust tooted ja pakendid, mis sisaldavad puitu, kannavad PEFC märgist.
Märgis näitab, et toode pärineb jätkusuutlikult majandatud metsadest.
Loe enam: www.storaenso.com